مصاحبه آرشیو خبر ها
پیش بینی موجی از سرنوشت نقل و انتقالات یووه

پیش بینی موجی از سرنوشت نقل و انتقالات یووه

لوچانو موجی مدیر ورزشی سابق یووه در گفتگو با روزنامه Libero، با اشاره به سرنوشت نقل و انتقالات در باشگاه یوونتوس، پیش‌بینی‌هایش در این خصوص را با مروری بر ورودی‌ها و خروجی‌های احتمالی یووه بیان کرد.

 

ده‌لیخت با هوشمندی و هدایت رایولا در نهایت به یوونتوس خواهد پیوست؛ همانند روزی که پاول ندود را از لاتزیو به یووه آوردم. او پیش‌تر نیز با ساری تماس تلفنی داشته و تقریباً حضورش در یووه را قطعی کرده است. حضور او باعث تقویت خط دفاعی بیانکونری خواهد شد.
عملکرد یوونتوس در جذب رمزی و رابیو به عنوان بازیکن آزاد نمونه یک استراتژی درخشان از سوی این باشگاه بود. آنها بازیکنانی با کیفیت هستند که می‌توانند به خط میانی یووه کمک‌های فراوانی کنند.
بازگرداندن بوفون به یووه و حضور به عنوان دروازه‌بان دومِ تیم، یک تصمیم عالی از سوی او و یووه بود. کاریزمای او در رختکن یووه یک امتیاز فوق‌العاده مهم برای تیم به حساب می‌آید.
دیبالا یوونتوس را ترک نخواهد کرد هرچند خدیرا، مانژوکیچ و کانسلو به احتمال فراوان از یووه جدا می‌شوند تا بخشی از هزینه‌های انتقال ده‌لیخت جبران شود.
با رضایت هیگواین و درخواست رسمی جالوروسی از بیانکونری، انتقال این بازیکن به رم دور از دسترس نخواهد بود؛ این انتقال می‌تواند کلید ورود زانیولو به یووه باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: